

Jestem neurologopedką i założycielką Centrum Terapii Dziecięcej Toto, absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie (logopedia) oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach (neurologopedia). Jestem także członkinią Polskiego Związku Logopedów oraz Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Od 16 lat pracuję z dziećmi, a jednym z moich najciekawszych doświadczeń zawodowych była praca z dziećmi niesłyszącymi na maleńkiej afrykańskiej wyspie Zanzibar. W 2013 r. otworzyłam swój gabinet, który w 2020 r. przekształcił się w Centrum Terapii Dziecięcej Toto.
Sabina Baranowska

Izabela Marszałek
Neurologopeda
Jestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Swoje doświadczenie logopedyczne zdobywałam uczestnicząc w turnusach rehabilitacyjnych dla dzieci i dorosłych z wadą słuchu ze Stowarzyszeniem Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu oraz ze Stowarzyszeniem Suita...

Klaudia Pająk
Logopeda
Jestem absolwentką Akademii Ignatianum w Krakowie (logopedia) oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie (oligofrenopedagogika). Od 6 lat pracuję z dziećmi, a swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w szkole, przedszkolu, gabinecie logopedycznym oraz żłobku, w przedszkolu terapeutycznym...

Magdalena Szwed
Logopeda
Jestem absolwentką kierunku logopedia ze specjalnością „nauczanie języka polskiego w szkole podstawowej” na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Swoje doświadczenie zdobywałam podczas pracy w przedszkolach, a także podczas licznych praktyk zawodowych m.in. w szpitalu, szkole oraz w prywatnych gabinetach....

Aleksandra Sikora
Logopeda
Jestem absolwentką studiów na kierunku Logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Doświadczenie zawodowe zdobywałam jako logopeda w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, gdzie wspierałam rozwój słuchowy dzieci z wrodzoną wadą słuchu. Pracowałam także w gabinecie protetyki słuchu...

Justyna Jezior
Logopeda
Jestem logopedą oraz pedagogiem, absolwentką Akademii Krakowskiej im. Frycza Modrzewskiego (logopedia oraz pedagogika resocjalizacyjna). Od 6 lat pracuję z dziećmi, a swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w socjoterapeutycznej świetlicy środowiskowej, jako pedagog szkolny oraz mobilny logopeda...

Julia Kaniewska
logopeda, terapeuta czaszkowo-krzyżowy
Jestem logopedką, absolwentką Kolegium Indywidualnych Studiów Międzyobszarowych Uniwersytetu Śląskiego, w ramach których poszerzyłam wykształcenie logopedyczne o dodatkowe zagadnienia z językoznawstwa, psychologi i nauk medycznych, a także terapeutką osteopatii czaszkowo-krzyżowej...
Jak pracujemy?

Specjalistów obejmujemy opieką
Troszczymy się o dobrostan naszych ekspertów, aby mogli z pełnym zaangażowaniem pomagać w rozwoju Twojego dziecka.

Działamy zespołowo
Wszystkie sytuacje są omawiane i analizowane przez cały nasz zespół, co gwarantuje najbardziej efektywne i zindywidualizowane podejście do Twojego dziecka.

Nieustannie
się rozwijamy
Inwestujemy w stałe szkolenia i aktualizacje wiedzy, aby zawsze oferować najnowsze i najskuteczniejsze metody wsparcia.

Gabriela Kobos
terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta zajęciowy, technik masażu
Jestem absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunku terapia zajęciowa oraz studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej, a także dyplomowaną masażystką. Podczas pracy zawodowej i licznych praktyk studenckich zdobyłam doświadczenie prowadząc zajęcia między innymi z dziećmi ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną, ruchową, afazją i z trudnościami w uczeniu się...

Magdalena Kulka-Kłeczek
terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny
Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (kierunek: pedagogika specjalna) oraz studiów podyplomowych w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Uzyskałam także certyfikat terapeutki integracji sensorycznej Polskiego Towarzystwa Terapeutów Integracji Sensorycznej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując zarówno z dziećmi jak i z dorosłymi doświadczającymi trudności w komunikacji i interakcjach społecznych...
Co jest dla nas ważne?
Priorytetem dla nas jest indywidualne podejście do każdego dziecka oraz budowanie z nim pozytywnej relacji. Wierzymy, że dzięki temu możemy efektywnie wspierać jego rozwój i pomagać w przezwyciężeniu trudności.
01
Budowanie relacji
Tworzymy środowisko, które sprzyja zaufaniu i otwartości, aby Twoje dziecko czuło się u nas dobrze i robiło postępy.
02
Kompleksowa opieka
Dzięki konsultacji terapii z innymi specjalistami, Twoje dziecko otrzymuje kompleksową i spersonalizowaną opiekę.
03
Wysokie kwalifikacje
Nasi terapeuci posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i regularnie podnoszą swoje kompetencje.
04
Wsparcie specjalistów
Wspieramy naszych terapeutów zapewniając konsultacje z psychoterapeutą, co pomaga im w pracy z Twoim dzieckiem.
05
Wspólna
praca
Wszystkie przypadki są konsultowane w gronie terapeutów, co pozwala weryfikować obserwacje i dostosowywać metody.
06
Sprawdzone metody
Stawiamy na niedyrektywne i oparte na relacji metody, dzięki czemu dostosowujemy podejście do każdego dziecka.

Magdalena Kusy
psycholog, psychoterapeuta (w trakcie szkolenia), psychodietetyk, terapeuta wybiórczości pokarmowej
Jestem psychologiem, specjalistą w zakresie psychodietetyki i terapeutą karmienia. Ukończyłam studia magisterskie z Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, studia podyplomowe z Psychodietetyki na SWPS Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej oraz liczne staże, szkolenia i warsztaty. Kończyłam również Liceum Sztuk Plastycznych i temat twórczości jest mi bardzo bliski....

Anna Słońska
psycholog dziecięcy, psychoterapeuta (w trakcie szkolenia), terapeuta SI, certyfikowany diagnosta ADOS-2
Jestem psychologiem, psychoterapeutką w trakcie specjalistycznego całościowego szkolenia w Krakowskiej Fundacji Rozwoju Psychoterapii im. Profesor Marii Orwid, atestowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Ukończyłam studia magisterskie z psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe z terapii zaburzeń integracji sensorycznej w Krakowskim Instytucie Rozwoju Edukacji...
+1600
tylu pacjentom pomogliśmy
+24 000
przeprowadzonych spotkań
12
zatrudnionych specjalistów