O mnie
Jestem psychologiem specjalizującym się w diagnozie i wsparciu dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Ukończyłam studia magisterskie z psychologii ogólnej ze specjalnością “psychologia zdrowia” na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ciągle rozwijam swoją wiedzę i umiejętności poprzez liczne kursy i szkolenia, obecnie jestem także w trakcie studiów podyplomowych “Terapia pedagogiczna i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka” oraz “Diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej”.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas staży w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie, Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego w Krakowie oraz prywatnej klinice psychologiczno - psychiatrycznej jak również podczas pracy w placówkach oświatowych i niepublicznej poradni psychologiczno - pedagogicznej. Pracuję narzędziami wywodzącymi się z nurtu behawioralnego oraz poznawczo-behawioralnego, a także terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (ukończyłam szkolenie z poziomu podstawowego terapii TSR organizowane przez Centrum TSR w Warszawie).
Na co dzień pracuję z dziećmi z afazją, całościowymi zaburzeniami rozwoju, ADHD oraz trudnościami emocjonalnymi i behawioralnymi. Zajmuję się m.in. prowadzeniem diagnoz rozwojowych, opiniowaniem na potrzeby edukacyjne, konsultacjami dla rodziców, wczesnym wspomaganiem rozwoju i wsparciem dzieci doświadczających trudności w funkcjonowaniu emocjonalnym i społecznym.
Moim celem jest wspieranie dzieci i młodzieży oraz pomoc rodzinom w zrozumieniu trudności, z jakimi mogą się mierzyć ich dzieci. W pracy kieruję się empatią, uważnością i indywidualnym podejściem do każdego dziecka. Szczególną uwagę poświęcam budowaniu relacji z dzieckiem, tworzeniu bezpiecznej przestrzeni do rozmowy oraz wspieraniu mocnych stron młodego człowieka, ponieważ wierzę, że każde dziecko ma potencjał do rozwoju, jeśli stworzy mu się odpowiednie warunki – pełne zrozumienia i akceptacji.
W czym się specjalizuję?
Sprawdź, w jakich obszarach mogę zaoferować profesjonalną pomoc

800 złotych polskich
250 złotych polskich
Czym jest ADOS-2?
Przeprowadzenie testu ma na celu wywołanie u osoby badanej pewnych zachowań społecznych, ale w naturalnym kontakcie z diagnostą. Aspekty takie jak użycie określonego zestawu pomocy i przechodzenie przez ściśle zdefiniowane kryteria oceny wymagają bezwzględnego przestrzegania. Procedura badania umożliwia jednak taką elastyczność, że badanie przeprowadzone jest w formie zabawy, rozmowy i nie powoduje dystresu u osoby badanej.
W zależności od stopnia rozwoju zdolności językowych i wieku badanego stosowana jest jedna z pięciu możliwych wersji testu. Wybór taki umożliwia dostosowanie zadań do możliwości tego, kto jest badany. Pozwala to uniknąć stawiania nieadekwatnych wymagań, co opiera się na rozumieniu tego, że nastolatek czy dorosły wymaga innego traktowania niż małe dziecko.
Udział w samym badaniu wymaga odbycia wcześniejszej konsultacji wstępnej lub skierowania od innego specjalisty (lekarza lub terapeuty).
Kursy i szkolenia
Odkryj, jakie kursy i szkolenia ukończyłam, aby zapewnić najwyższą jakość wsparcia
-
Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 - szkolenie kwalifikacyjne dla psychologów nadające uprawnienia do posługiwania się skalą SB5, dr n. społ. Bartosz M. Radtke, 2024 r.
-
szkolenie Trening Umiejętności Społecznych (TUS) I i II stopnia organizowany przez Fundację Pomoc Autyzm, mgr Ewa Łukowska, 2024 r.
-
ADOS-2 w diagnostyce klinicznej - szkolenie nadające uprawnienia diagnostyczne do posługiwania się protokołem obserwacji ADOS-2, lek. Paulina Szymańska Międzynarodowy Certyfikowany Trener ADOS-2, 2025 r.
-
całościowy kurs “Diagnoza ADHD u dorosłych” organizowany przez klinikę Psychomedic, 2025 r.
-
Stosowanie i interpretacja Minnesockiego Wielowymiarowego Inwentarza Osobowości - 2 - MMPI 2 organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie, mgr Ewa Zalewska - Kamińska i mgr Joanna Stańczak, 2024 r.
-
Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z Zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3, szkolenie organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie, dr Radosław Wujcik i dr Emila Wrocławska - Warchala, 2024 r.
-
Terapia skoncentrowana na Rozwiązaniach - poziom podstawowy, Centrum TSR w Warszawie, 2024 r.
-
Ocena symptomów depresji u dzieci i młodzieży za pomocą kwestionariuszy CDI 2, szkolenie organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie, dr Radosław Wujcik i dr Emila Wrocławska - Warchala, 2024 r.
-
Diagnoza i konceptualizacja w kontekście pracy z dziećmi i młodzieżą, Centrum CBT Edu, mgr Barbara Kowalik - Kamińska, 2024 r.
+1600
tylu pacjentom pomogliśmy
+24 000
przeprowadzonych spotkań
12
zatrudnionych specjalistów
