Jak mówi przedszkolak?
Wprowadzenie do norm i rozpoznawania zaburzeń
Wolne miejsca
Okres żłobkowo-przedszkolny to czas intensywnego rozwoju mowy. Każdy jego etap - od najmniejszego malucha do zerówkowicza - ma swoje umiejętności, od nabycia których zależy późniejszy łatwy start w szkole. Choć opiekun w żłobku czy nauczyciel wychowania przedszkolnego nie jest logopedą, jest on często pierwszym specjalistą-pedagogiem, z którym dziecko i rodzic na styczność i który może wskazać potencjalne nieprawidłowości w rozwoju malucha. Nasze szkolenie wyposaży opiekunów i pedagogów w wiedzę z zakresu rozwoju mowy dziecka (w szerokim kontekście) na poszczególnych jej etapach i poruszy kwestię komunikacji z rodzicami. Nauczysz się/dowiesz się: - co i jak powinno mówić dziecko w wieku 2, 3,4,5 i 6 lat, - co powinno niepokoić wychowawcę i być sygnałem, że warto skonsultować dziecko z logopedą, - dlaczego tak ważne jest aby obserwować jak dzieci jedzą i piją, - czy grupowe zajęcia logopedyczne mają sens, - jak rozmawiać z rodzicami na temat deficytów dostrzeżonych u dzieci.
Zasady rezerwacji
Warunki ustalane indywidualnie - zadzwoń lub napisz, żeby porozmawiać o szczegółach.

